Thursday, March 26, 2009

Profil Ahli Tok Selampit



Nama: Wan Norizati Bt Wan Abdullah Sani

Nombor Matriks: UK15547

Program: Sarjana Muda Kaunseling

Semester: Disember 2008/2009

Asal: Selangor

Tarikh Lahir: 28 October 1988


Bilangan Adik-beradik: Anak ke-4 dari 4

Hobi: Membaca Novel, Membeli-belah

Warna Kegemaran: Pink, Hijau, Merah

Kenapa Saya Berminat Dengan Kos Kaunseling: Apa yang menyebabkan saya berminat untuk mengambil kos ini adalah kerana saya ingin melakukan perubahan pada diri saya sendiri. Saya merasakan dengan mengambil kos ini membolehkan saya mengenali diri saya dengan lebih mendalam berbanding sebelum ini.

Kenapa Saya Berminat Dengan Subjek Komunikasi Kemanusiaan: Ini disebabkan saya ingin memantapkan lagi kemahiran saya dalam berkomunikasi dengan orang lain. Saya juga ingin meningkatkan lagi keyakinan diri saya apabila berkomunikasi dihadapan orang lain.