Friday, March 27, 2009

Profil Ahli Tok Selampit




Nama: Nor Azizi Bt Latip

Nombor Matriks: UK15603

Program: Sarjana Muda Kaunseling

Semester: Disember 2008/2009

Asal: Terengganu

Tarikh Lahir: 6 Disember 1987

Bilangan Adik-beradik: Anak ke-2 dari 5

Hobi: Membaca novel, mendengar radio dan makan buah-buahan tempatan

Warna Kegemaran: Warna-warna yang terang dan warna pelangi

Kenapa Saya Berminat Dengan Kos Kaunseling: Program kaunseling banyak mengajar saya menjadi seorang manusia yang tahu asal usul dan menerima kelemahan dan kekuatan diri dengan seadanya

Kenapa Saya Berminat Dengan Subjek Komunikasi Kemanusiaan: Komunikasi merupakan sesuatu yang penting dalam berinteraksi sama ada dengan rakan mahupun orang luar. Selain itu, saya mahu meningkatkan kemahiran intrapersonal disamping subjek ini menarik dan banyak memberi input baru kepada saya.